В Україні стартувала інформаційна кампанія з енергоефективності «Залиш ці гроші для себе»
«Залиш ці гроші для себе» – всеукраїнська кампанія, яку 1 травня 2025 року спільно запустили Міністерство розвитку громад та територій України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Данське енергетичне агентство. Головна ідея кампанії: енергоефективність – не складна вартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя.
Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки.
Нещодавні дослідження показали, що 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у щоденному житті.
Водночас 58 % респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.
Одним із партнерів ініціативи виступило Данське енергетичне агентство.
Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua.